Γραφείο Τύπου


Βρέθηκαν 16 αποτελέσματα
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 03/07/2012

Μία από τις ελάχιστες επιτυχημένες προσπάθειες να συνδεθεί η ιδιωτική πρωτοβουλία με κεφάλαια του ΕΣΠΑ απέδωσε καρπούς στον τομέα της τεχνολογίας. Παρά την κρίση και τη δυσκαμψία του ελληνικού γραφειοκρατικού συστήματος, μια ομάδα νέων επιστημόνων και τεχνοκρατών στην Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού βρήκε τον τρόπο για να ενεργοποιήσει τα επιχειρηματικά μοντέλα της «Μέκκας» της τεχνολογίας, της Silicon Valley των ΗΠΑ, στην ελληνική πραγματικότητα.

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 18/04/2011

Στο περιοδικό Online της Ένωσης Μηχανικών Πληροφορικής και Επικοινωνιών μίλησε ο Ειδικός Γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού, κ. Αντώνης Μαρκόπουλος, για τις προοπτικές του Cloud Computing στο Δημόσιο Τομέα αλλά και τις προτεραιότητες του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση".

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 18/02/2011

Μπορούμε να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί, πιο δημιουργικοί και πιο αξιόπιστοι, αρκεί να πιστέψουμε σε αυτό.

Άρθρο του Ειδικού Γραμματεά Ψηφιακού Σχεδιασμού στο skai.gr

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 13/12/2010

Ο Ειδικός Γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας μίλησε στο “business stories” και το δημοσιογράφο του Πρώτου Θέματος Σωτήρη Χιωτάκη.

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 11/12/2010

Μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ, ο Ειδικός Γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού, Αντώνης Μαρκόπουλος, αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά, τους στόχους και τις προϋποθέσεις επιτυχίας των δύο νέων δράσεων κρατικών ενισχύσεων του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση», digi-retail και digi-content.

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 03/12/2010

Ενίσχυση της αγοράς υπηρεσιών και όχι εξοπλισμού.

Ο Αντώνης Μαρκόπουλος, Ειδικός Γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού, αναλύει τις προϋποθέσεις επιτυχίας του προγράμματος digi-retail.

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 26/10/2010

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Wall Street Journal ο Ειδικός Γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού, κ. Αντώνης Μαρκόπουλος, αναλύει τις δυνατότητες που παρέχουν οι ΤΠΕ στην κατεύθυνση της εξοικονόμησης πόρων και χρόνου, προκειμένου η χώρα μας να κάνει το επόμενο βήμα στην ψηφιακή εποχή και, ταυτόχρονα, στην προσπάθεια για ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 25/10/2010

Αν οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου δουν τη δράση digi-retail διαφορετικά από όλες τις προηγούμενες, θα έχουν μια εξαιρετικής τάξεως ευκαιρία να μείνουν δυνατές και να δώσουν το «παρών» σε μια εποχή τεχνολογικής επανάστασης, ξεφεύγοντας από την παραδοσιακή λογική του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

 

Ο σκοπός είναι να δούμε νέες ιδέες να γίνονται πραγματικότητα και στη χώρα μας. Το θέλουμε; Αν ναι, ας το κάνουμε!

 

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 15/09/2010

"Το ΕΠ Ψηφιακή Σύγκλιση θα απορροφηθεί, στόχος μας είναι να μείνει η αγορά βιώσιμη και μετά από αυτό"

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 01/07/2010

Ένας από τους βασικού άξονες στους οποίους δίνει έμφαση η Ειδική Γραμματεία είναι η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Για τις μεγάλες επιχειρήσεις αυτό σημαίνει στήριξη για να κάνουν το επόμενο βήμα στα προϊόντα και στις υπηρεσίες που παρέχουν. Για τις μικρομεσαίες, στόχος είναι η ενίσχυση για αναδιοργάνωση της λειτουργίας τους και προσέλκυση νέων πελατών.

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 15/06/2010
Σκοπός της σημερινής συνέντευξης είναι η ενημέρωση για τη νέα ψηφιακή στρατηγική που ακολουθούμε και την πορεία υλοποίησης του Ε.Π. Ψηφιακή Σύγκλιση, μέσω του οποίου πραγματοποιούνται και σχεδιάζονται πολύ...
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 28/05/2010

Στόχος της Ειδική Γραμματείας είναι η συμβολή των ΤΠΕ στην ανάκαμψη της οικονομίας και κατά συνέπεια, της χώρας. Η μεταβολή του προσανατολισμού της ελληνικής επιχειρηματικότητας σε νέα μοντέλα μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικής ανάπτυξης, επιδιώκοντας παράλληλα και την ισόρροπη ικανοποίηση των βραχυπρόθεσμων αναγκών. Για το σκοπό αυτό επανασχεδιάσαμε το ΕΠ Ψηφιακή Σύγκλιση, επιλέγουμε την έκδοση στοχευμένων προσκλήσεων, επιδιώκουμε την έγκριση καινοτόμων προτάσεων και την εφαρμογή, ουσιαστικά, μιας στρατηγικής με συγκεκριμένη κατεύθυνση και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό. Αυτός ο δρόμος, δεν είναι η εύκολη επιλογή. Είναι, όμως, η μοναδική αν θέλουμε να αναστρέψουμε το κλίμα και να κοιτάξουμε το μέλλον της αγοράς με αισιοδοξία.

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 14/05/2010

Αντώνης Μαρκόπουλος: “Aυτό που ενδιαφέρει είναι το παιχνίδι να μην είναι ‘σημαδεμένο’”

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 10/05/2010

Συζητάμε για ανοιχτές κοινωνίες, ανοιχτές διαδικασίες, ανοιχτά πρότυπα. Δεν αναφερόμαστε πλέον σε ευχολόγια χωρίς αντίκρισμα. Αναφερόμαστε σε δράσεις με ορατό ορίζοντα υλοποίησης. Δράσεις που θα κάνουν πράξη όλες τις απαιτούμενες θεσμικές αλλαγές. Αρκεί να μπορούμε όλοι να τις κάνουμε και κτήμα μας, ατομική επιλογή, τρόπο ζωής…

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 30/04/2010

Ο Ειδικός Γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού μιλάει αποκλειστικά στο ΣΕΠΕnews για τη στρατηγική και τους στόχους της Ειδικής Γραμματείας

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 15/04/2010

Ο νέος Ειδικός Γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού στο υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Εμπ. Ναυτιλίας , Αντώνης Μαρκόπουλος, δεν μασάει τα λόγια του, όμως, από την άλλη, δεν δείχνει να αρέσκεται σε μεγαλοστομίες - ως άνθρωπος της αγοράς (πριν αναλάβει αυτή τη θέση, ήταν υψηλόβαθμο στέλεχος ιδιωτικής εταιρίας Πληροφορικής) απλώς είναι ρεαλιστής, όταν δηλώνει ότι αυτό που χρειάζεται πάνω απ' όλα ο χώρος των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών στην Ελλάδα είναι αλλαγή κουλτούρας.